Det tar sig

sa pyromanen och fjutta på huset mera.
Om 1 fucking månad bor jag i Umeå.
Känns skevt nu men så jäkla spännande på
samma gång. Ser en otroligt ljusframtid. Och det känns konstigt.
Väldigt konstigt. Kan ja få en ljusframtid, tydligen.
I LOVE IT!
Rensade Nemo´s rum idag, för mkt leksaker är bara det
första jag kan säga. Jag får börja slå mig själv på fingrarna så fort
ja ser nått ja vill köpa åt honom. Så är det bara.
Shopoholic javisst! Iaf åt min son, därimot inte åt mig.
Springer runt med mina slitna tröjor. Nångång blir det
min tur. När Nemo typ flyttat hemifrån. Men säkerligen kommer
jag stor shopa åt honom då också. Vilken mamma jag är.
Men att ja älskar min son mest av allt, det vet jag!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg! :)

2010-07-27 @ 20:59:04
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Anonym

Mupp

2010-07-27 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback