Denna huvudvärk

Förstår mig inte på min hjärna ibland, denna huvudvärk kommer smygandes
hela tiden nu och vareviga fucking dag. Bajs hjärna!
Jag måste juh få tala om vilka som är mina favvo bloggar, ni kommer bara säga
wow då jag avslöjar min hemlighet, på sidan av min blogg finns juh x antal
länkade, men det är bara några få snorungars jag läser.
Zabine är en självklarhet, Ida ja hennes är faktiskt rolig, Sandra K för den
är intressant & Elionor´s för vi har en gång i tiden varit väldigt bra vänner
och det är kul att läsa att hon har det bra.
Nu fick ni veta det, antecknar ni detta nu? I hope so fuckers.
Nu ska jag och min bajs hjärna hitta på nått trevligare, som att mysa
med ett par kattungar. Kisse mjau mjau!!

Kommentarer
Postat av: Zabine

Gulliga du!!!!! =)=) allt bra med dig gummsan? PÖSS!

2010-07-18 @ 18:40:46
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Kikki

Jag läser ju jag med =)

2010-07-19 @ 22:12:54
URL: http://plejbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback