YEEEJ! Elionor is my bitch next weekend :D

ja som ni förstår rubriken så drar jag & Nemo till Sundsvall på fredag :D Stannar där nåndag, då man är långledig och allt :D GUD vad KUL! Birsta Birsta Birsta shoping blire också :D SÅ jäääävla taggad :D Jag som saknar Elionor så :D Åså ska man få äta riktig mat där :) Sånt som håller magen på topp :D Gladast i stan just nu. Som jag saknat dig Elionor <3

Less på denna stad så det är sjukt med, allt skitsnack, kramm suger bajs, små barn som är ute, eller nja små barn och små barn det är nog ja som är för gammal för detta uteliv. TRÅKIGT! Men nu ska jag inte vara sån för nu har ja sån lycka i kroppen :)

Jag och Nemo tog en promenad ner till stan tidigare idag :) Kom en ambulans i full vart med syrenerna på, Nemo fick stora ögon och undrade varför det va så?! Berättade att det nog va nån som rammlat och gjort illa sig :O Aj aj säger då han min lill fis :)

Nä nu ska ja gö nått roligare än att skriva blogg :) bye bye then!


btw, me yesterday :) Jag och Therese va ut på kramm igår ;) Inte dom 2 bästa bilderna kanske xD Brukar inte bli så bra då man är full :D höhöhöhöhö!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Vi var ju på väg att åka upp men det skulle ju bli som sagt i slutet av nästa månad. Men nu hinner vi ju träffas tidigare :D yeah! :D

2010-01-24 @ 21:10:17
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback