Stolt!

jag är världens stoltaste till min bästa vän Elionor som nu gått ner 15kg :D Fan kanon gumman! :D Du kan nått som dom flesta inte alls klarar av :D Beuty! :*

Tog mina prover idag :) Gick kanon, nu längtar jag som attan tills nästa onsdag då det blir sollefteå sjukhus och höra vad dom har att säga där :D Hoppas dom hittar detta jävla fel jag har nudå! :) Tackar alla nära och kära som stöttar mig i detta :) Underlättar väldigt mkt!

Nyss färgat ögonbrynen mina, så nu har dom fått lite färg iaf :) Annars så är dom så grymmt ljusa :S

Nä nu ska ja hitta på nått annat att göra... störs!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Naaaw, vad gullig du är ^^ Tack för din underbara stöttning :D

2010-01-20 @ 13:09:55
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha 15 är ju inget jag har gått ner 25 kg de är och snacka!

2010-01-25 @ 17:26:44
Postat av: Elli Caramelli

Anonym: Vågar du inte skriva ut ditt namn eller?

På hur många månader/år gick du ner 25 kg då?

Jag har hållt på lite mer än 2 månder och redan 15 kg mindre och än är jag inte klar, så det så.. mohahahaha!!

2010-01-25 @ 22:19:40
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback