Kastrering!

YES! Äntligen sker det, blir kastrering på Fluff imorgon klockan 09.30, fick tag i veterinären imorse :D YEEJ! :) funderade ett tag på att köpa en fleshlight åt kattjäveln ett tag så han kunde göra av sina behov på en sån, haha ;) Nää skämt och sido ;) Ska bli så skönt då hans cp hormoner går ur kroppen och pisset inte längre luktar som det gör nu, fan så äckligt! :P

Nemo åkte nyss till Andreas, han blir borta där tills på torsdag. Skulle juh som sagt igentligen till sollefteå sjukhus imorgon men det hade hänt ett dödsfall hos läkaren jag skulle till så det blev inställt och ja skulle få en ny tid längre fram. Gud vad drygt att behöva vänta IGEN! Hoppas man får en tid ganska snabbt sen iaf :)

Om 2½ timme börjar man jobba :) även ett kort pass idag 15.00-19.15 :) När jag kmr hem ska jag färga utväxten som ja tkr har blivit enorm på så kort tid :/ Men bra att håret växer :D Nä nu måste ja strax ta och fixa till mig och hinna äta nått innan jag måste gå på jobbet ;)

Tkr enligt mig själv att ja ser exakt likadan ut nu som förut, tkr inte alls jag försöker härma någon. Första bilden tagen för typ 1 vecka sen, den andra togs den 8mars 2008 hos Sandra, och den tredje 29maj 2007 hos Leif när ja och Jesper precis blivit tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Oooh yes, du har sett ut sådär på kort sedan jag träffade dig på estet.. Så det är typ över 7 år!! xD

2010-01-26 @ 15:24:59
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback