Jag är lycklig över dom jag har i mitt liv <3

Jag är så lycklig över dom ja har i mitt liv, dom ja vill ha i mitt liv helt enkelt. Man ska sluta tro så mkt och börja lita på vad alla andra säger runt omkring, deras känningar... Men ibland vägrar man lyssna och vill bara se åt ett annat håll. Inte lätt alla gånger :P

På tal om andra saker ;)
Måste kastrera denna jävla kattjävel vi har här hemma :P Jävla kåtkatt juh! Springer runt och mjauar hela dagarna och det luktar fan från kattlådan så fort han varit där fast man NYSS bytt i den, denna lukt kattjävlarna avsöndrar är HEMSK, väldigt HEMSK! Blää! SÅ imorgon blir det att ringa veterinärerna i nyland och klippa bollarna på honom så fort som möjligt! :)

Annars längtar ja som ett tok tills helgen :D YEEEEJ!

Nu äre snart paradise hotel sen blir vaxning på mina ben, OUCH! ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad du har bloggat på sista tiden, har inte läst din blogg på länge ser jag :-P



Nä tyvärr jobbar jag inte, men jag kanske kan kika in en sväng på Birsta på dan :-) Jag o Molly är ju ensam hela helgen. Robban ska på dop i Stockholm.



Kan du inte maila ditt mobilnr på facebook-mailen så jag kan titta om jag har rätt nummer. I sånafall kan jag ju ringa dig om vi åker in :-)



Kram

2010-01-26 @ 12:08:42
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback