Hönsmamma Mikaela

Ja det är jag det, så yber hönsig över Nemo, när han inte är hemma och är på t.ex. dagiset då går ja runt och oroar mig att det ska hända nått olyckligt, som att han ramlar och slår sig rejält och måste åka in på sjukhuset, hemska tankar jag får, är verkligen överbeskyddande, kanske därför Nemo är så mesig med :D haha! ;) Menar, jag börjar till och med att tokgrina om han ramlar och slår tänderna, eller ja dom flesta föräldrar blir väll orolig men jag gråter som om han skulle ha dött, helt sjukt. Kanske är för att ja vet att ja kanske inte kan få fler barn i framtiden och vill då alltså inte förlora honom. Jag älskar Nemo så enormt mkt. varje kväll jag går och lägger mig måste jag ALLTID gå förbi honoms säng först och pussa honom, säga att ja älskar honom och godnatt :) Lite söt är ja väll ändå? ;) Men nu kom gó grabben min nyss hem :D Underbart! Hejdå ;)


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

HAHA fan vilken söt fågel xD

2010-01-28 @ 16:46:38
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback