hej och hå

Ja nu äre snart dags att börja jobba, 16.00-23.15 :) Har nyss tagit mig en grymt härlig dusch och ska strax fixa iordning mig, kände för att skriva ett kort inlägg bara ;) Nemo har iaf inte gåt toch sagt det dära ordet nått mer som då känns super skönt, va som att det gick in genom ena örat den dagen och ut genom andra dagen efter :D Lill-fisen ska till foffa ikväll och basta och bada, kul för honom! :) jesper får vara hemma och fixa och trixa och gå ner och köpa en present till Lucas som fyller år imorgon :D Ska dit på kalas imorgon klockan 14.00, KUL! :) Få snusa lite på lill-hjärtat Ronja med :D

fan vad ja vill att mitt hår ska växa, det går så grymt sakta :( fattas väll typ 1½dm tills ja fått den längden jag vill ha, och det lär väll ta minst 2 år till eftersom man även toppar det var 3:e månad ... men men ... den som väntar på nått gott väntar aldrig för längre, lr hur va det? :D haha

Nä nu börjar ja känna lite små stress här innan jag måste dra iväg på jobbet :P Så tjoflöjt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback