Fyllo.se

Ja kastreringen är nu gjord :) Gick kanoners, men fluff vägrade somna riktigt på första sprutan så det fick bli en halv till :D haha! En liten kämpe man skaffat :D Han har nyss vaknat och går verkligen runt som ett litet fyllo, ser lite smått roligt ut då han går :D Sitter och flinar för mig själv ;) Men han är så super söt, när man ropar på honom så ska han bara åla sig fram till ens hand och mysa lite med den, söt fluff <3 När han vaknat till lite mera så måste vi ta och duscha honom, han kissa juh på sig hur mkt som helst nu då han var sövd stackarn :( Så han går runt och luktar äckelpäckel :P Men man måste juh vara försiktig då, måste tänka på den tomma pungen som hänger där nu så man inte råka peta på den då och det gör jätte ont för honom :( Men ja är så nöjd över att det ääääntligen blivit av :D Yeeej! Nu är det bara att vänta på att hormonerna stiger ur kroppen på honom och han blir lugnare och mysigare ;) han har ALLTID varit en myskatt men vill ändå ha honom sådär lite extra mysig ;) Höhö!

Annars då... ja inge roligt väder ute alls :/ Snöar en massa och ganska så kallt, blåser lite smått... Jag hoppas verkligen på att det inte blir värre fram tills fredag då vi ska till elli, då gråter jag på bussen :( Jag som är så åkrädd sen bilolyckan för ett par år sedan :( Uscha! Peter körde juh super lungt till veterinärstationen idag så kände för en gångs skull att ja kunde lita på honom fullt ut ;) höhö! :) Nä nu ska jag mysa lite med fluff och ta hand om honom :)

Störs! :P

Stor skillnad på honom :) Liten, större & störst :D Min fin fina kisse <3




Så här ser fluff ut just nu, orkar inget och ligger platt på golvet, stackarn!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Naaaw vad förstörd han ser ut på det sista kortet, fast det skulle väl vilken kille som helt blivit efter att blivit sövd och sedan vakna utan bollar xD

2010-01-27 @ 17:37:40
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback