Ååååå heeeeej och hååååå

Denna jävla nästäppa, jag blir galen! När jag vaknade imorse så hade man segslem heeela jävla munnen, hur nice tror ni det va då, så jävla äckligt! Och det värsta ja vet är att inte kunna andas genom näsan, fan värsta ångesten :S Nässpray nässpray nässpray, glad att det finns, men inte får man använda det förlänge heller såklart! Högra halsmandeln är inge rolig heller, svullen och hemsk :( Inte får man pencilin för det heller, vad tydligen inget som behövdes än tyckte dom, bara om det blev värre :( Jag hatar verkligen att vara dålig, ja blir så rastlös fast ja ändå är så jävla trött, åhhhh! + att ja fått världens största finne på kinden med och den gör så ont, ja blir så less, denna vecka har inte alls startat bra! Nä detta blev inget roligt blogginlägg, bara ett sympati inlägg :P Bläää!

Tur att ja har världens bästa habibi Elionor och prata med ibland, hon stöttar hemskt bra! :D Saknar dig så gudomligt mkt bara :(

Imorgon tänkte ja går till vårdcentralen igen och fixa blodprov och urinprov tills det är dags för läkartiden i sollefteå som jag fick :) Längtar som ett tok :D

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jaa vi få ta och styra upp en dejt ;)

2010-01-19 @ 22:59:10
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback