Sundsvall´s story :)

Ja som ni alla vet här på bloggen så var jag i Sundsvall med Nemo i helgen :) Kände att det va dags att hälsa på min kära habibi där nere:) Blev så jävla mkt stök och bök med bussjäveln till Sundsvall, bussbyte i Härnta och den bussen kom juh ALDRIG, så jag och Nemo höll på frysa ihjäl :´( Men vi träffade en snäll dam där som lekte med Nemo och sjöng sånger och räknade bilar med honom :D Urgulligt! :) Sen kom det en buss men jag och Nemo var inte påväg att få åka med den för den va typ full :( Blev så sur då! Men busschauffören fixade 2 platser åt oss längst bak i bussen, fick duga ;) Kom dryga 30min försent till s-vall, och elionor kom in och mötte oss sen drog vi vidare hem till henne. Då nemo får syn på robban var det inga glada minder utan grin och skrik "Jag vill hem" hela tiden, förstår inte alls varför Nemo är så rädd för honom, Elionor berättade juh liksom att dom andra barnen brukar älska robban, men nej självklart inte min Nemo! :P Sen då barna somnat så såg vi på film :) Paris Hilton filmen, den var riktigt bra och asrolig xD höhö! :) Sen blev det sovtajm :)

Dagen efter var det dop, Robbans syster skulle döpa lill-sonen Isidor så vi fick förlja med :) Man kände sig lite konstig då man typ inte kände en enda xD haha! Men upptäckte iaf att ja inte hade klänningen jag hade tänkt ha på mig med mig i väskan utan att den låg kvar på köksbordet, robban kom på i samma stund att dom inte köpt nån dop present så det blev att jag, elli & nemo åkte in för att handla en klänning åt mig och en dop present :) När vi kom hem hade vi mindre än 1 timme på att fixa oss så det blev panik fixa sig och vi hann juh nästan fram i tid, typ 2min sen ;) Höhö! Annars på kvällen blev det lungt och vi såg på tv och tjattrade lite :)

På söndagen så blev det birsta shoping efter vi vaknat och fixat oss :) Då blev detatt inhandla mer saker , leksaker till Nemo & kläder till mig :) Satt inte alls helt fel :) Sen blev det slappa efter det för då var man juh så trött då man sprungit på birsta ;) Kollade på spökserier på tv:en och prata värsta läskiga grejjorna, sen började vi prata om gammla minnen och OJ vad vi skrattade mkt, tårarna sprutade åt alla håll :) Underbara Elli <3 Sen slockna jag som en bäbis på soffan och elli såg klart programet sen natta hon ;)

Idag åkte vi hem och nemo var inte alls hjälpsam att bära grejjorna, utan allt va jätte tungt sa han, om han hade burit ett grässtrå så hade han nog klagat på att det va tungt med, usch vad less jag va då :S efter en hel helg där Nemo bokstavligen talat varit slickad mot mitt ben så fort robban varit i närheten, tog mkt energi :P Men buss resan gick iaf bra hem, Nemo kackla som en dåre som vanligt men annars gick allt kanon ;) Har även besällt hem en ny säng idag :D Sängstomme+2resårbottnar+2bäddmadrasser+frakt för 3074 kr :D För jävla billigt :D Ändå tog vi inte det billigaste ;) Nice! Så den 11:e får vi hem det, underbart! Längtas så ;) Nu ska jag lägga in några fin kort på barnen och mupp kort på mig & elli hade ja tänkt ;) paradise hotel börjar strax så blir inget mer skrivande nu ;)

Fin pojkarna :D



Dom konstiga xD Eskimå Mikaela & Banan Elli ;) höhö



Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha självklart gatt du lägga upp kortet på mig där jag ser ut som en banan xD

Men det gör inget, jag bjuder på mig själv ;)



Sjukt roligt att du kom och hälsade på <3

2010-02-01 @ 22:02:56
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback