Piercingarna

Att ha dom eller inte ha dom är frågan ... Givetsvis så älskar mina piercingar MEN det känns som att nu börjar man bli till åren och det känns bara knäppt att ha så många i ansiktet, många vill att ja ska ta ur septum MEN den känns som tyngst att ta ut den då den innebär en massa känslor då jag tog den, ögonbrynet har jag själv funderat på att ta ut ett tag och den i sidan på underläppen, den i septum hade ja tänkt köpa en stav till så man kan sätta in en sån då man vill vara "utan" den :) Sen har jag i bröstvårtan, tungan och naveln men dom STANNAR, så är det bara ;) Skulle även vilja fylla mina öron med hål, har 5st i vardera öra nu och har tänkt efter att det får fan räcka nu, när man ser gamm kärringarnas hängöron när man jobbar i kassan så får man sig en eftertanke :D Ska jag eller ska jag inte, INTE! :D haha! en lär väll inte mina piercingar läka igen på första taget heller eftersom dom flesta har nått år på nacke, helt sjukt vad snabbt tiden går, jag tyckte nyss ja piercade näsan & läppen, men icke, det är ungefär 8 år sen nu :O Faaaan, man börjar verkligen bli till åren :( Den nyaste jag har är i septum, den tog ja för ungefär exakt 1 år sedan. Hade mig en liten fråga på min FB sida och hörde vad folk tyckte jag borde göra med mina piercingar, slänga heller behålla. Dom flesta tycker det är fint med piercingar men just den i septum ska bort ansåg dom. Så det är väll den jag får priotera högst nudå och köpa en stav till så man kan "gömma" piercingen lite :) Höhö! Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och en rök :) Vi höres kära blogg :D

Mina piercingar + ögonbrynet,naveln & bröstvårtan som inte syns på bilden





Kommentarer
Postat av: Kikki

Eller ta bort den som sitter i mitten av läppen =)

2010-02-15 @ 10:02:02
URL: http://playbitch.blogg.se/
Postat av: Cilla

Börja bli te åren? e du dummer gumman?!!!

Man är int äldre än va man känner sig.

Så om du ska ta bort dom för åldern så e du knäpp.

Ungefär som att ta bort en tatuering bara för att jag e gammal. Nej nej nej!

Du ska endast ta bort för att du int vill ha den int för åldern För 25 är INGEN ålder.

Sj e jag bara 20 i sennet hehe puss puss Love U Babe

2010-02-15 @ 18:00:35
Postat av: Elli Caramelli

Men lilla gumman, inte börjar väl du bli till åren? hahaha..xD



JAg tycker iaf du ska ha den på sidan av läppen kvar ;)

Men sen så ska man itne lyssna på alla andra, man gör som man själv känner för det ;)

2010-02-19 @ 11:19:32
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback