Även ...

Ja även en ny säng blir det till Nemo imorgon :) Han har nån gammal säng som Jesper´s pappa hade då han va liten tro ja det va :) Inte samma madrass förstås men sängstomme :D haha! Ska bli kul att köpa en ny säng till honom, en ny madrass, några fina sängkläder och en liten lampa man kan sätta på sidan kanske? :) Blir att åka till IKEA imorgon med styvfar, Pia & Felice :) Sen längtar jag som ett tok efter min och Jesper´s säng, känns som evigheter innan den kommer fast det är mindre än 1 vecka tills dess :D Kommer nämligen hem på torsdag nästa vecka :D Köpte även hem en bänkdiskmaskin igår, ÄNTLIGEN! Slipper diska, kostade bara 800 kr och hämtades i Klockestrand, så blev sjukt billigt :D Så nu börjar man få hem saker man känner att man behövt länge :) Nästa gång man har lite extra cash blir det en ny soffa, men just nu får det vänta ;)
Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ta en rök och sedan dammsuga (behövs, jävulst mkt katthår) , byta i kattlådan, hänga upp tvätten sedan fixa sig och dra på jobbet :) Oj vad mkt det blev att fixa helt plötsligt :D Mikaela ordnar detta hon :D

Saknar min Puma Elli <3 Löööve you girl!

Älskar min man & son av hela mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :)

2010-02-05 @ 17:05:00
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Mjaoooow säger pumpan xD

2010-02-08 @ 10:54:24
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback