Sköööönt =)

tog nyss ett bad med Nemo, vi badade i 40 min ungefär. Tiden går snabbt då man har roligt ;) Då vattnet började kallna insåg man att det nog va dags att masa sig ur badkaret även fast man inte ville ;) ja man hade kunnat tömma ut och sedan fylla på igen men tyckte det ändå va dags, både ja och Nemo hade russin händer & fötter som vi satt och skrattade åt i badkaret =) Körde med lite inpackning i både Nemo´s & mitt hår =)

Nemo ska få öppna en tidig julklapp idag =) Han har önskat sig en radiostyrdbil som han sett på Ok hur länge som helst, men inte fått den såklart eftersom det skulle bli en julklapp ;) Så vi tänkte va snäll o låta han slita upp paketet idag och få inse att "WOW det va juh den bilen ja ville ha", ska försöka få ett kort på hans min då han öppnar paketet ;D Sen kmr vi inte ta med Nemo´s paket från oss här i Umeå till kramfors för att sedan släpa hem dom igen + 40 paket, så imorgon ska vi till jesper´s mamma där vi kör lilla julafton o han får öppna våra paket där =) Ja längtar så tills han får slita upp dom :D hihihi!!!

Mysbadet =) Massa skumm!



Och mina 2 små sötögon =) Frida får en finputtsning av Fluff =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback