Lite humor =)

Börjar med lite humor i detta inlägg, fick ett skämt sms av Peppiz & jag höll på garva ihjäl mig.

Mor & Dotter är ute och åker bil när en dildo plötsligt träffar vindrutan.
-Vad var det? frågade dottern.
-En insekt, svarade mamman snabbt.
-Vilken jävla kuk den hade, säger dotten.

Kommer ni ihåg låten "Om du har ett äpple vill du dela det med mig, i en äppel melodi?" osv =) Hade inte hört den på åratal förens en unge på bollibompa sjöng den igår, och gisses vad glad jag blev att få höra den, en av mina favorit låtar då ja va liten & små minnen kom upp =)

Nu bär det iaf snart mot Kramfors, närmare 12 =) har diskat undan den lilla disk som fanns, har packat väskan med det som ska med, ska snart byta i kattlådan också så den är ren o fräsch. Nej har inte tid för detta nu!! =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahahaha när du skickade detta på sms imorse gjorde du verkligen min dag :D HAHA! älskar dig o saknar dig gummsan

2010-12-23 @ 22:16:44
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback