hahaha, prio ett, not

Kan inte säga att bloggen varit prio ett den senaste veckan iaf. Har hållt hus i Kramfors mellan den 23-27:e & sen följde mamma med upp hit den 27-30:e så då har man passat på att umgås med henne och inte skriva blogg. Det förstår ni väll ;)

Har börjat fixa smått med fotoväggen här hemma, endel hyllor & tavlor har kommit upp, bara stora fotoväggen kvar, SEN SÅ :D Förstoringen på Nemo har juh kommit, och som ni ser på bilden är förstoringen större än min mamma, haha! =) Kommer bli så fint! (Tavelhyllorna & LOVE ramen sitter inte på samma vägg)



Satte även på mig lösnaglar idag, första gången jag använder det, den ni!! & snyggt det blev de.



& julen va kanoners, Nemo blev rädd för tomten precis som jag anade, haha!! =) Han har fått sjukt mkt julklappar så det inte är sant, mamma´s borskämda älskling ;) haha! Nejrå, jag är bara glad över att han får så mkt som han fick, jag har väll inte den fetaste plånboken av dom alla så det han fått har uppskattas till 1000 om inte mer, tack alla för dom fina julklapparna till Nemo! =)

Sj så fick man pengar, en ny matta, presentkort, karra & parfym =) O nöjd är juh jag för det =)

Imorgon så är det nyår, och det sker inget speciellt för mig & Jesper då, bara mys framför en film med gott vin & vänta in 12 slaget så man får se lite rakter och sen sova. Är ingen festar person o gillar inte alls direkt att dricka mig dyngrak, förstår mig inte på dessa människor som njuter av något sånt. Kanske uppskattades då man var 15 år och man tävlade om vem som kunde bli fullast... pinsamt... tur man inte är 15 år längre då.

Men PUSS på er sålänge!

(ska lägga ut några kort sen jul imorgon)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: det kan jag förstå :) men snart är det söndag ;)

2010-12-30 @ 21:30:33
URL: http://eensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback