1 vecka =)

Ja idag äre bara 1 vecka kvar till Julafton, var det inte julafton nyss??? Tiden går juh så fruktansvärt fort så det inte är sant, snart är man gammal & skröpplig!! Hoppas denna jul kommer bli bra, förra årets jul var väll inte den bästa måste ja säga, men äsch, man ska inte dra upp gammal groll.

Insåg att jag faktiskt har riktigt långt hår, iaf då ja tittar på mina helkort ja tog igår, det går juh nästan ända ner till rumpan på mig, snart har jag nått mitt mål, helt fantastiskt!! ÄNTLIGEN!! När ja har extansions i så går det ner till rumpan, så det är juh bara nån cm skillnad mellan mitt riktiga hår o fakehåret, det känns juh nice =) Känns som att man väntat en evighet på detta, för så klantig som jag varit så blekte ja sönder håret för 1½ år sedan från svart till gult hår typ, såg ut som crap, så fick klippa av 1dm och oj vad jag ångrade mig att ja blekte mitt hår då, mitt hår va som ett tuggummi trassel typ, never again!! Sen nu i våras/sommras så blekte ja det lite för att kunna få bort det svarta och ha röd färg i, det gick juh bra, håret förstördes inte direkt mkt då tack gode gud, sen fick ja bleka bort det röda för att färga håret brunt, o då klarade håret sig någorlunda, visst, topparna fick sig en törn men det kunde ordnas med en sax såklart ;) Nu tänker ja inte bleka håret på åååååår!!

Kom ihåg att jag som liten hade långt hår, men sedan bestämde mamma & Micke sig för att klippa av det, till axlarna.... fy fan.... såg juh hemsk ut, jag passar absolut INTE i kort frilla, min ansiktsform accepterar inte det, ja ser ut som ett klot, vacket? Nä! Måste fan rota fram i nått fotoalbum hos morsan så ni får se hur jag såg ut, men ni får lova att inte garva ;)

Sen vägrar jag använa super billiga schampon till mitt hår som euroshoper, x-tra & diverse saker, NEVER!! Har helst ett medel pris schampo till mitt hår eller ett snäpp dyrare, ska man ha långt hår så ska man vårda det med bra protukter också, annars kan man juh glömma det långa håret!

Har ni nått mål för erat hår?

Första kortet är mitt hår i nuläget, och dom andra 2 korten från förra året.

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Du har verkligen jätte fin hår!!

Jag längtar tills mitt hår går långt ner! Men snart så :) sidohåret har snart växt ikapp allt det andra håret så nu får man tjockare hår också :)

Du får jätte gärna skicka fler sidor med skor och sådant om du vill ;) Alltid kul att ha fler sidor att titta i och kanske önska sig saker :P

2010-12-17 @ 11:46:06
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: ch

jag såg bilderna på lägenheten! jävligt mysigt! stort som faan med, verkar de. Ja du mikaela hahah :) du bör nog prata med mig när de gäller att bleka sönder hår. jag kan de jah!! fattar inte vad jag tänkte med Men nu är de som de är och jag är nu blod.. hahha! men som jag längtar tills de växer ut!! Kram i stora lass

2010-12-18 @ 02:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback