värdelöst

Jag har x antal som läser min blogg varje dag, och se på fan 2 st orkar
kommentera, värdelöst!
Pelle svanslös lura mig på ett pass, han är en elak man, en nacksving
ska han få då vi ses nästa gång, och det bästa av allt, är att det
vet han om. Män har någon tendens att vara stjärtskåror.
Om 1 månad och 2 dagar blir min son 4 år, tiden går för snabbt,
alldeles för snabbt, snart har ja barn barn och hela fradiluttan, nej nej,
sakta ner tiden nu, ja vill kunna mysa med min son ett litet tag till.
Och lotten är söt, hon kmr sakna mig då ja flyttar, men lotten vet
också hur välkommen hon och Peter är upp till Umeå sedan.

Kiss me, Kiss me, I want 2 feel your body.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback