Stressen

Johoru, nu börjar den komma så sjukt mkt, man känner att nu är det
nära tills man ska flytta. Önska att man kunnat teleportera saker,
fattar ni hur nice det skulle ha varit. Haha då skulle jag lätt ha teleporterat
äggmökar till dom ja inte alls tkr om, så typiskt mig ;D haha!
Funderar mer på vad ja ska hitta på att skriva här....
Jobb idag, fick 4 timmar extra, kändes bra, börjar 15-23.15 ist för
19-23.15, hatar då man börjar 19 på kvällen, känns på nått sätt
meningslöst, men OB:n går juh in där och det är juh nice såklart.
Sen fyller Nemo´s pappa år idag, så Nemo ska dit och umgås med honom
fram tills på söndag sedan. Jag & Jesper kommer ha lite fullt upp i helgen
då vi ska rensa igenom alla garderoberna här uppe, och packa ner lite
saker som man VET vi kan packa ner, för sedan kommer inte herrn hem på 2
veckor för att han måste jobba 1 söndag denna månad, känns lite jobbigt,
men gullsnöret mitt hade tagit ledigt sista veckan i augusti iaf för att komma
hem och packa det sista och köra upp saker till Umeå & fira Nemo´s 4-års dag :)
firar han några dagar tidigare eftersom den 5-September så bor vi i Umeå
och folk har nog ingen lust att köra 40-20 mil extra för att fira Nemo när
man kan fira hans födelsedag tidigare ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback