Som jag lovar så lägger ja nu upp alla kommentarer ja fått och svarar på det.

Postat av: Marre

Hmm... har funderat en stund nu men kommit fram till att...
Den positiva egenskapen är att du har en grym humor ^^
Den dåliga egenskapen är väll att du kan uppfattas som egocentrisk ibland.
<3

 

Postat av: Päivi

Oftast go o glad när man träffar dig
Skäller först o tänker sen

 

Postat av: Jennie

Du är fin vän , med rolig humor och man har mycke skratt med dejj !

 

Postat av: Elli Caramelli

Hmm har alltid svårt att säga folks negativa sidor, för det är sånt man inte vill tänka på tro jag..
Men vi kör positivt först då, din humor måste det vara. Utan din humor skulle det inte vara Mikka ;)
Negativa...hmmm... jadu, få väl säga att det är då du blir arg så få du en rejäl volym på rösten xD

 

Postat av: Fanny

Du är så vacker hjärtat! och ja älskar alla dina sidor!!! Hhih jaa men om du kollar på min header? ungefär så kort vill jag klippa.. ska nog fan göra det också, wöwöwöwöwöwö.. love u so


Postat av: Linda

Du är sjukt fin :) men kan uppfattas som jävligt dryg/ego :S

 

Och sen till hur ja uppfattar mig själv... Många ser mig nog som egoistisk människa, delvis är jag det och delvis inte, för jag är väll den som alltid ska må bäst i vad som än händer enligt mig sj, men det funkar inte alltid, inte det minsta. Som om ja är ensamast i världen då ja sitter hemma och det regnar ute och man inte kan komma på något att göra inga kompisar har tid för jobb eller andra planer, då överdriver ja och känner hur synd det är om mig för ingen har tid, buhu. Då ja kommit på mig själv skämms ja som jag inte vet vad och försöker på nått sätt återställa situationen genom att hitta på nått sj, passa på och städa t.ex. för det behövs juh faktiskt det med. Är det någon som provicerar mig eller konfronterar mig så det första jag gör är att försvara mig tillbaka och konfronterar personen och det kan helt misstolkas ibland som att jag är väldigt dryg/ego som Linda skrev. Men jag är den som inte tål då någon pratar bakom min rygg och inte kan stå för det då man frågar, och som alla vet kallas det dubbelmoral och det är bland det värsta jag vet, fega människor.


Sen är jag väll den som inte tänker först i alla lägen precis som Päivi skrev, ibland kanske ja borde vara tyst och inte starta nått bråk i onödan, hade ja kunnat hålla mig från att hålla käften hade ja gjort det, men det går bara inte. Som många ser mig så tkr dom ja ser elak ut, utseende mässigt alltså, men det är faktiskt det sista jag är, jag är en väldigt snäll person och vill egentligen inte göra någon illa det minsta. Prata med mig, ni ser då skillnaden från att ja ser elak ut till att ja är väldigt trevlig.

Döm aldrig någon utan att känna personen.

Puss på er cupcakes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback