Saker jag verkligen avskyr, stora som småa.

Avundsjuka avskyr jag, dom som går runt och snackar skit om en hela tiden
bara för att dom inte kan vara som jag/du, såna där stackare som jag
skrattar åt som inte alls kan acceptera sig själva utan väljer att förlöjliga
sig själva ist genom att försöka trycka ner andra, och kmr man långt på det?
Big no no!!

Dubbelmoral, oh my, vad säger man om det, älskar när man öppnat sig för någon
och människan håller med en fullt ut tills han/hon vänder ryggen till och börjar
prata med en annan personen och där tkr han/hon något helt annat i
jämfört vad han/hon sagt till mig, det är då ja älskar att konfrontera personen och
frågesätta varför han/hon inte kunnat sagt som det va på engång, men oftast
som man får till svar är "jag vet inte", misslyckat.

Falska jävlar, när någon kmr med ett glatt falskt leénde mot en och man vet
hur det bara står FLASK i pannan på människan man ler tillbaka mot, då är det
dags att byta vän. Har typ alltid lyckats träffa dom dära stolpskotten man
inte alls kan lita på, vet inte hur ja lyckats.

Min katt, inte alltid, haha, men när han går runt och jamar exakt hela tiden och
cpar sig, alltså då får man nått cp fel, och hungrig är han inte, inte nödig
utan det bara är så att han bestämt sig för att gå och cp jama i 1 timme.

Kissie, behöver ja säga mer? Det värsta är juh att ja forsätter läsa hennes
blogg fast ja inte alls tkr om det.

Mens, ja vi alla kvinnor avskyr väll mensen, värsta perioden i månaden som
finns, inte så att man hurrar då det kommit i trosorna. usch! & äckligt är
det också. Men undra vilken det är värst för, tjejerna som får den förbaskade
mensvärken och ska gå & byta tampong titt som tätt eller karlarna som dör
för att dom inte får ha sex på ett par dagar?

Skriver nå mer ikväll efter ja slutat jobba. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fanny

mohaha, man kan ju ha sex även fast man har mens stumpan ;)

2010-08-11 @ 11:29:41
URL: http://cityhood.blogg.se/
Postat av: Fanny

Absolut inte.. är det med någon man verkligen tycker om så ska inte lite blod stoppa en! ja menar.. när en tjej är kåt så blöder hon inte mycket, plus att man kan alltid vara i duschen eller ha en handuk, sånt löser man ;)

2010-08-11 @ 19:36:31
URL: http://cityhood.blogg.se/
Postat av: zabine

MEN USCH FANNY!!!!!! HAHAHAHAAHH!!

2010-08-12 @ 11:13:35
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback