Jag tror jag dör..... snart....

Jag har nu 1 liv kvar av mina 9 liv.
dessa liv har gått till spillo nu när man rensat bort all skit och undrat
hur dum man varit då man sparat på allt jävla rat. Men nytta
det gere tomefan!! Nu är det endast toilett och kitchen kvar att
cheeka igenom, och det känns sjukt jävla äckligt osv. skönt!!!
Nu är det nära, vääääldigt nära. Kommer ni cupcakes sakna moi?
haha klart ni fuckers kommer göra ;)
Sen tkr ja ni är värdelösa att kommentera min blogg, ja frågar en
fråga där du får typ skriva vad fan du vill "Positiv & negativ sida
hos mig" som jag gärna vill veta och sedan förklara hur ja uppfattar
mig sj, jag skulle njutit att fått kommenterat ett sådant inlägg,
kom igen nu fuck faces!! ;)
Nu ska ja äta en vaniljmuffins och njuta av min karls närhet!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hmm... har funderat en stund nu men kommit fram till att...

Den positiva egenskapen är att du har en grym humor ^^

Den dåliga egenskapen är väll att du kan uppfattas som egocentrisk ibland.

<3

2010-08-09 @ 09:44:31
URL: http://omitw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback