Typiskt mig ...

Jag är den som ALDRIG tänker mig för innan jag öppnar truten, jag bara tänker på en sak och ut kommer orden fast helt fel ... Jag är en person som lätt kan misstolkas för det jag säger fast det inte riktigt va så jag menade... jävulst jobbigt!! Dom flesta som känner mig vet vad jag pratar om ;) Måste försöka tänka en gång till innan jag öppnar truten, så att det iaf kommer ut någorlunda rätt ibland ;) Som med Jesper idag ;)

Jag - Du måste raka dig
Jesper - Men jag trivs att ha det såhär
Jag - Men det ser förjävligt ut
Jesper - Ja men det är såhär jag vill ha det!
Jag - Men snälla, menar du att det där är snyggare än då det är väl ansatt?
Jesper - Men nu börjar du igen
Jag - (kommer på mig själv och säger direkt förlåt), Ja du får väll bestämma hur du ska se ut ;)

Så irriterande att ja bara inte kan ta det på ett snyggare sätt, som typ " Älskling, tkr du borde raka dig, för ja tkr du är så damn sexy som nyrakad" ist kommer ja med kommentarer som "Det ser för jävligt ut", WHAT THE FUCK säger jag bara!! Ja menar, inte skulle jag vilja höra nått sånt från jesper att jag ser förjävlig ut, så inte konstigt att han blir smått grinig på mig då :S Men eftersom ja för en gångs skull kom på mig själv direkt och bad om ursäkt för det ja sa så blev han glad och vi kramades och ja bara myste in mig i honoms tröja med ett leénde på läpparna ;) Jag älskar juh min man fast han har skägg ;) haha... menar, det är juh inget som ändrar personligheten på honom ;) Han är vackrast i hela världen :D

Ett kort på oss 2 då vi varit tillsammans i ungefär 6 månader :)



Och ett kort på oss från nutid ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback