Borde jag?!!

Ja jag borde nog skriva av mig lite, inget som riktigt hänt nu sen den 2/4 ... man är jävligt lat så säg :P Sitt och poppar musik i mina öron nu, finns många helt underbara låtar :) Några jag fastnat för är..

* Dead by April - Sorry for everything
* Volbeat - I only wanna be with you
* Rise against - Hero of war

Dom är juh helt underbara :D kan bara inte sluta att lyssna på dom ;)

Men vad fasiken ska jag skriva då? Ja, snart är det juh sommar, helt underbart, som jag längat!
Det värsta jag vet är fan snö, jävla blöta äckel sörja som ramlar ner från himmelen, hade ja kunnat hade jag bott i ett land där det är sommar året runt!

Har dessutom börjar spela GH "Guitar Hero" ... fan vad kul det är... iaf nu då man börjar bli någorlunda duktig på det :D Sen har jag juh min underbar älskling som säger hur duktig jag är fast jag är skit dålig ;) Vad ska dom annars va till för om inte stötta och älska en?

Annars jobbar jag och står i för fullt om dagarna, fast idag har varit en riktigt lugn dag :P Alltså ni ser jag suger på att skriva inlägg ;) Haha men vänta, såg att en ny nolla börjar blogga och provecera folk, höll på skratta ihjäl mig då jag såg hur han ser ut, får man se ut så? http://bezie.blogg.se ... ja menar räcker det inte med alla som redans finns? Som blondinbella, kenza, amandavardet, kissies, gaybloggen, dennism osv osv osv ... Man börjar bli grymt less på alla dessa bloggar, och absolut då dom inte gör nått annat än provecerar, men tyvärr drar juh det till sig folk också så dom får läsare och tjänar på det, helt otroligt hur dumma vi människor är ändå!! Man kan inte direkt ha nått liv heller om man håller på som dom ;)

Men nu har jag iaf skrivit några rader :) Kan någon insperera mig till mitt bloggande? Menar vad vill ni läsa om? Så jag har nått att komma lite med då och då ;)




Jag Älskar Nemo & Jesper Av Hela Mitt Hjärta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback