Nu så ska jag anstränga mig lite här =)

Ja men hej, som ni märker skirver jag inte ofta här längre, men ska försöka anstänga mig lite nudå =) Ja igår så fylle min underbara Nemo 3 år, snacka om att tiden går snabbt! Han fick en massa presenter, ska se här, Jag & Jesper - En verktygslåda & traktor med släp + en gemensam present med mamma en radiostyrd rorri och den är ganska så stor =D Fanny - En liten rorri bil =) Anne, Björn & Tobbe - Byxor & en tröja =) Päivi, Pelle & Felicia - Byxor & tröja =) Min mormor & morfar - Stickad tröja & hundra kronor =) Erik, Susanne & Angelika - Mumin memory =) Ingo, Therese, Lukas & Linnéa - 2 bilar & en liten gubbe på häst =) Madde - Bilar lyssnar bok =) Micke, Pia & Felice - Byxor, tröja, Huvtröja, bil & godis =) Bosse - En actiongubbe =) Var en väldigt underhållande dag igår =) Tkr om då det krm folk och hälsar på =) Gjorde en såndär nalletårta till Nemo igen som han även fick då han blev 1 år, den som han fick när han va 1 år var juh finare men denna dög också, ni ska få se bilden på nalle tårtan som han fick när han blev 1 och den han fick igår (men dom hade hinnut smaka lite på 3 års tårtan) ;) Lite kort på fikat jag hade och ett kort på Tobias, Felicia & Nemo =)

Nemo´s 1 års tårta =)                               Nemo´s 3 års tårta





Sen undrar man hur vanligt är det att en helikopter landar utanför sovrumsfönstret då? Haha hände idag iallfall, dom känge för att parkera där en stund och gå och hälsa på nån sen så åkte dom igen =D haha! Alla barn var toknöjda, dom fick gärna gå fram och titta på den men inte röra den =) Lägegr upp nån bild på det med ;)



Annars så jobbar jag & står i för fulla muggar =) Och det funkar nice, men jag blev jätte dålig i fredas och fick lov att sjukanmäla mig, är fortfarande krasslig i halsen men det bättrar sig för varje dag =D Tjoho! Så nu till veckan har jag 6 kvällar i rad!! fattar ni vad jobbigt det kmr att vara?! Men det ger pengar och är det det enda som finns så får jag väll lov att ta det :P Nä nu ska ja titta lite i frysene fter nå mat och se vad man ska laga om en stund =) Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback