Nu är det väll ändå dax!

Ja nu var det längesedan man skrev här på bloggen, tyckte det va dax att få fingrarna ur arslet och skriva nått faktiskt.. ska se vad man kommer på!

Ja Nemo har varit på sina 3 års kontroller både hos tandläkaren och Bvc, Tandläkaren tyckte Nemo hade så snygga tänder, väldigt fräscha och han hade alla 20, så skönt då man hör sånt att man gjort nått riktigt bra! :D Stolt mamma! Sen så väger han 13.8kg & är 94 lång, gó skiten min, mins när han var nykläckt bara vägde 3440g & 50cm lång, tiden går så himmla snabbt! För fort vissa gånger :P Min guldklimp! Han pratade bra tyckte hon och kunde skilja på bilder och förklara vad det var på dom med :D Och han har blivit jätte duktig på att cykla med, det går undan där alltså ;) hihi!

Annars så jobbar jag och står i, men denna helg ska jag unna mig nått riktigt nice, jag ska nämligen till SYSTER I STHLM! Underbart <3 Åker 14.20 från kramfors till härnösand där ja är framme 15.00 sen Härnösand 15.40 vidare till sthlm där ja är framme ungefär runt 21.30.. komma va drygt men det komma kännas underbart då jag såväl är hos syster sen =)

Har faktiskt inge mer speciellt att berätta nu... fast ja vill faktiskt färga min utväxt nu... men det får syster göra då jag kommit till sthlm :D Woho! hejdå bajsbarn!





Min underbart duktiga son :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka småbebisar du å Ellie har =) Själv drar man runt med en liten tjej på 106 cm och 23 kg =D

2009-09-24 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback