Nemo & Jag - en tur på stan :)




Jag Älskar Dig Nemo Lars Vilhelm!





Jag betämmde mig för att ja ville va själv med Nemo lite idag, och det var mysigt :) hämtade honom från dagis 11.00 sen gick vi raka vägen ner till stan ;) Träffa på kramfors härliga väktare som alltid är så trevliga :) Stog och surra en stund sen så gick vi vidare för att ta en fika på Åsa´s cafe & konditori :) Nemo ville ha en Budapest bakesle, men det var roligare att peta i den och trycka sönder den, något less man blev då sa jag bara..

-Men Nemo du är väll ingen bäbis?!
-Nehhhh!
-Men sluta va som en bäbis då!
-NEHHH, JAG ÄR INGEN BÄBIS!


haha, han blev så sur då jag sa så, men ibland undrar man om han är 1 år, lock för öronen (vill inte alls lyssna på vad man säger), men så säg 3-års trottsen är väll underbar :D haha! Efter fikat så gick vi en sväng ner på dollar ;) Köpte 3 par nya strumpor åt Nemo, 1 par åt mig, skölj medel, glödlampor och en stooor hellikopter som Nemo ville ha :) Efter man shopat lite där drar man sig vidare till hemköp där jag inhandlar lite grädde, mjölk, kalle anka tidning (älskar kalle), powerkings & blöjor till Nemo´s dagis ;) Dom är typ slut, står en lapp på han hylla där det står (hallå där! Det är snart slut på mina blöjor) haha :D Gulliga ideér dom har ;) Sen så gick vi hem och tog några små bilder ;) Blev dom 3 som jag lagt upp som blev bra, så svårt att ta kort på Nemo ibland, ena stunden vill han va med på kort och andra inte ;) haha :D Sista kortet där uppe är efter hällgumsgatan vägen när vi var påväg hem, inte stan alltså xD hahahahaha! Hade varit ganska illa om man sagt stan till en skog, fast man bor juh faktiskt i norrland ;) Och min herre är duktig idag, har gått till en herre som bor på andra sidan vägen och hjälpt han med lite ved, härligt det :) Jesper behöver verkligen göra nått annat än att ta hand om Nemo hela dagarna nu, komma ut och gö nått ;) Så han får väll passa på dom dagarna jag är ledig då :) Nehh nu tänkte ja ta fram fläskkarrén som ligger i kylen på upptining och lägga den på spisen innan det är dax för mat, ris, fläskkarré & champinjonstuvning, mums filibabba :D Herrå kära blogg läsare ;)

Hittade en bild sen i Juni på mig ;) Helt okej!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

När jag läste din och Nemo's "pratstund" om han var en bebis eller inte för att han petade i bakelsen, så började jag skratta jätte högt efter jag läst klart för att jag kände igen det så pass mycket. Var nästan så att jag hörde Nemo's röst skrika i huvudet "NEHH, JAG ÄR INGEN BEBIS!" och bara sådär kom det över mig hur mycket jag saknar han (och även dig!)

<3

2009-10-28 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback