fått lite blogg tid nu :P

Ja nu har ja lite tid så jag kan ta mig i kragen och skriva lite blogg för en gångs skull :P Fast jag har ioförsäg varit ganska duktig dom senaste dagarna och skrivit lite :D Men vet faktiskt inte vad jag ska skriva :P Längtar till halv 4 då jag ska iväg och träna med mamma =) Längtar inte alls tills mina 2 långa arbetspass tors-fre :P Eller ja torsdagens 09.00-20.15 går juh ann men fredagens 11.15-23.15 blir lite tyngre :P Men pengar blir det! :D Tro om ni bloggare undra hur denna dam ser ut utan smink :P haha ska lägga upp en bild, ser ut som ett skogstroll med en jätte finne på hakan & halva ögonbryn xD hahahaha! Nä nu ska ja ta och diska lite faktiskt =) Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback