Toddelo :)

Jadu, måste ha världens tråkigaste liv, är juh samma sak dag in och dag ut :P Kliva upp tidigt, gå med Nemo på dagis, hämta Nemo på dagis, tralla runt med honom hemma, städa och plocka, sen gå och jobba sen hem somna sent för att man inte kan somna på engång 23.30 då man kmr hem åså börjar det om, och sova ut vad är det? Man får juh typ aldrig sova ut :( Dessutom tror jag att man börjar bli förkyld :( Bläää! Hoppas det inte är nått då blir jag grymt less! :S Fan vilket deppande inlägg, haha :) Men vet inte alla riktigt vad jag ska skriva :S Typsikt! Nemo är iaf frisk och kry, har inte alls riktigt bestämmt mig om jag ska vaccinera honom lr inte, lite beslutsångest. Ska ta och ringa bvc och prata med dom strax iaf. Ja vill juh självklart inte att han ska få svininfluensan, men jag vill juh inte att han ska bli dålig av sprutan heller :( Åhh gud! Bläää för allt som dessutom står i tidningarna, vilket hysteri om det där jävla vaccinet & om svininfluensan som dödar och bla bla bla. Tror inte denna jävla influensa komma utplåna jorden direkt men dom skriver som om den skulle göra det. T.ex. Om alla i Sverige inte skulle ta sprutan skulle ca.34st dö, tänk då på alla 7000 som dör varje år som röker och 17000 kvinnor som dör under förlossningen i afghanistan. Och vi klagar på en""mesig" infuensa, helt sjukt anser jag! Bläää på sveriges befolkning! Nu ska ja fixa med lite kläder åt Nemo sen så blir det dagis för honom :) ha det kalas alla! :) Herrå!

Kommentarer
Postat av: Ingo

Jajjamensan!! Måste vart en grym fotograf!! :) Puss!!

2009-11-15 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback