Paradisbadet & en otäck färd hemmåt

Klev upp vid halv 9 imorse och började fixa iordning allt som skulle med på badet idag :) Va verkligen en impuls grejj jag, jesper & Lotten kom på igår att åka och bada på paradisbadet ;) Lotten kom vid 10 sen så packade vi in allt i bilen drog oss till hemköp först där jag köpte schampo & balsam sen lite dricka och fika som man kunde äta på bilfärden dit :) såväl framme så parkerade vi och gick ner till paradisbadet, fick världens chock hur mkt det kostade, Nemo gick in gratis 180 kr för mig och Jesper sen plus att man fick lov att köpa egna hänglås för 40kr/st! Helt sjukt! Förut fick man juh nyckel med då man betalade men INTE nu längre, skandal att sälja hänglås för 40 kr/st! hade ja vetat om det hade ja tagit med ett eget. Ja men strunt samma om den saken, när vi bytt om och kmr ut var Nemo inte alls badsugen, utan han skulle hem igen, mamma´s lilla badkruka det :D haha! Va inte alls sugen något alls typ på att bada, men vi tog i honom ändå och stojjade runt och åkte rutschebanor och forsen och så, när han såväl åkte tyckte han det va kul men innan va det inte alls lika kul ;) haha :) Älskade verkligen ena rutschebanan, den man sitter på uppblåsta badringar :D SÅ KUL! :D Åkte den flera gånger, men fyyy faaaan vad det va jobbigt att gå upp för alla trappsteg för att komma längst upp, efter ett par gånger var man alldeles skakig i benen, som en gammnucka på 90 år ;) haha! Sen så lyckades juh SÅKLART lilla Mikaela att tappa sina nycklar till skåpet så vi simma runt och letade fast utan resultat, fråga en badvakt vad ja skulle göra och han sa bara att det fixar vi, vi klipper upp låset åt dig, då blev jag glad :D Tjoho! :) Men 40 kr åt skogen med ett lås man aldrig kan använda igen :S Sen efter badet så ville ja gå och köpa ETT nytt svart Linné då ja upptäckte ett litet hål i det ja hade på mig, så vi stack en snabbis på gina tricot, men det blev inte bara ett svart linne utan också ett ljusgrått linne och en jätte fin randig tröja + 2 st örhängen :) Sen subway macka. Sedan ville Lotten passa på att hälsa på sin mamma när hon såväl va i ö-vik så vi åkte dit och hon sprang in och sa hej sen bar det av hemmåt :) Men usch, otäckt det är när det spöregnar ute och kolsvart och mötande bilar och man blir bländad av deras ljus från den blöta backen, fan man såg typ INGET vissa gånger :S Och jag som är så åkrädd! Körde inte snabbare än 60-70Km/h vissa gånger, gick bara inte. Såg även en olycka påväg hem, en personbil & långtradare hade krockat, creeeeeeepy! Så det gjorde juh inte en direkt mindre orolig. Men vi klara juh oss hem iaf ;) Duktiga Lotten kan juh det hära hon :D Fick även mina Paket från HM & Lindex idag med kännningen och strumpbyxorna, så snyggt det är! :D Så nu väntar ja bara in mina extansions sen är allt färdigt inför julfesten med jobbet :) KUL! Nä nu ska ja faktiskt skutta ner i soffan med mina favoriter :) har skrivit en hel del rader nu, väldigt duktig av mig ;)

I Lööööööve You Bejbi! :)

Kommentarer
Postat av: C

I love You too!!!!!!!

2009-12-23 @ 00:39:50
Postat av: Linda - Rosa chica

2009-12-23 @ 01:07:08
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: lucke

Hur kan tjejer gå i sånt här? Kolla in :P

2009-12-23 @ 01:13:06
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Patricia

you look great! ;D

2009-12-23 @ 01:28:42
URL: http://superninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback