Mer snö?

Mer snö tack :´( Är gymmt less på dessa hemska väder vi har, det ser så hemskt ut utanför fönstret, bara mörkt och kyligt, träden ser döda ut och det är bara blöt och grå/brun backe :( Bläää! Hösten är fan värre än vintern! Lite mera snö som får hålla sig kvar och nån minus grad skulle va perfekt nu :) perfekt för att kunna gå ut med Nemo utan att bli dyngsur och grinig :( Jesper var iaf urgullig idag! han gick och köpte en ny vinteroverall åt Nemo idag för 720kr på intersport, ja nog va det mkt pengar alltid men då vet man att han har nått bra :) Nu är det bara vinterskor till honom och en ny jacka som fattas till mig :) Längtar tills lönen kmr :) Vill till birsta som då blir den 30/11 och handla julklappar :) Tjoho! Längtar längtar längtar! Sen en annan sak som jag & min arbetskollega Madde bestämde idag var att vi ska på julfesten med jobbet :) Hur kul blir inte det då?! WEEEEIII! :D Nu ska jag beställa lite kläder iaf :) En klänning och ett par strumpbyxor till julfesten med jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Ingo

Kanon fina kläder på Intersport, har aldrig varit mer nöjd med någon annan butik och vilken service.... Helt otroligt!! Men vilken porrblåsa du hittat Micka, grymt fin!! Ha det kanon!!

2009-11-15 @ 13:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback