Julpyntat :)

Ja nu har ja varit dukitg och julpyntat lite här hemma :D Små tomtar lite överallt och julgardiner ;) Älskar verkligen att julpynta :) Imorgon sker det storstädning i Nemo´s rum, ska rensas på leksaker han INTE leker med, han har alldeles för mkt. Nemo ska juh sova över hos Micke så tänkte passa på att fixa imorgon då eftersom snart är det jul och då kmr det en massa nya leksaker som ska in där ;) Längre fram ska jag renbädda sängarna eftersom vi bara gjorde det för någon dag sedan, och på dom sängkläderna är det små tomtar, passar juh utmärkt :D Längtar som fan tills man ska få klä granen med :) Men den sätts juh inte upp förens veckan innan julafton åså lägger man alla julklappar under :) Hoppas Nemo inte pillar på dom bara, haha :D Förra året lyckades han juh hålla fingarna i styr så man får hoppas på det detta år med :)

Sen vaccinerade vi Nemo idag med, inget jag var för direkt men lite tjat från Andreas så fick ja lov att ge med mig och fixade tid för vaccinering. Nästa spruta ska han få om 3 veckor. Han verkar inte alls ha ont i armen eller känns febrig :) Lika pigg som innan :) Hoppas på att det håller sig så med så han inte blir sjuk inatt eller imorgon :( Då får Andreas stryk sa jag ;) hahaha! :) Och gud vad han är TROTTSIG, jag blir galen ibland, snacka om att han kan provicera endel gånger alltså, men det hör väll till nu så det är juh bara att härda ut :P

har en karl jag inte ofta skriver nått om här i bloggen, men han ska veta att ja älskar honom otroligt mkt, skulle aldrig vilja leva utan honom :) Vi har gått igenom så mkt och klarat det, finns inget vi inte klarar :) Älskar dig jesper Lindquist, av hela mitt hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback