:D

Precis beställt hem 60cm långa extansions från happyhair.se :D Älskar den sidan, så billig på löshår och helt okej kvalitet, har juh köpt där förut ;) Weeei! :) Så det blire att ha till julfesten med den nya läckra klänningen & strumpbyxorna :D Komma bli bra det hära :) Som fan! :) Har varit grymmt kass på att uppdatera min blogg nu, har ingen lust som vanligt. Inget speciellt att skriva som vanligt heller, bara jobb, städning och bla bla bla! Men faktiskt, en grejj kan ja skriva om, nästa måndag blir det julklapps handling på birsta :) Ska bli presentkort åt min kusin Felicia, Kusin Tobbe ska få nå kläder, Låssas syrran Felice har ja inte riktigt bestämmt mig för vad ja ska köpa än, mamma kort på Nemo med en fin ram, Micke & Pia ett kort på Nemo med fin ram också, sen sist men ABSOLUT INTE MINST min bästaste son Nemo, han ska få en eldriven moped han kan åka runt och köra på, skummgummibilder på bilar, en saccosäck med bilar på, nå kläder & en massa ännu mera biiiilar ;) Det tar liksom aldrig slut, man komma shopa ihjäl sig på Toys´R´Us åt Nemo :D Ska rensa ur hans rum IGEN på en massa saker som han inte alls leker med, sjukt med leksaker han har, nästan så man skämms hur mkt man skämmer bort honom :S Men han är min enda och älskade son, min FAVORIT! Mamma´s älskling! Jag och Jesper unnar oss varsin jacka nästa månad ist på mellandagsrean :) Blir bra det! Behöver en vinterjacka! :) Nu är klockan mkt ser ja, dax för sängen, ska juh upp med Nemo på dagis imorgon, om han är pigg, som ja kände tidigare då ja nattade honom så kändes han lite varm, hoppas det inte är nått. Aja, godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

skulle gärna höra historien om barnaskaffning här på bloggen snart som du skrev skulle komma. Kan vara skönt att få höra fler som kämpar i motvind...=/

2009-11-24 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback