Svart

Ja då blir håret svart igen =) Blev så less på det röda, färgen ville liksom aldrig riktigt fästa i håret så färgen åkte ur direkt och då ser det bara skabbigt ut juh =S Inte alls roligt! Men nu blir jag allt en hot babe igen =D haha! Blir jobb idag, trodde ja skulle få va ledig men Petra ringde och frågade om ja kunde jobba mellan 16.00-22.15 och såklart sa ja javisst =) bra med pengar =) Helgen va super duper rolig =) Va hos Micke i lördags och åt middag =) Spelade krocket & fotboll i finvärdet och snacka bara en massa skit =) Sen kom min habibi Elionor förbi med hennes familj och det var juh en bra höjdpunkt för mig =D Sist ja träffade henne va juh i januari så vi hade lite små saker att prata om =D Love U min Habibi! Nä nu får det räcka med skrivandet, orkar inge mer =P herrå!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jaa det var härligt att träffas igen, få bli längre nästa gång och i eran nya lägenhet:)

2009-05-25 @ 14:29:29
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha såg inte att jag skrivit det.. xD Måste ändra:P

2009-05-25 @ 16:43:02
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback