Hej =)

Haha, lika dålig varje gång att komma på nån rubrik =D Vet aldrig vad ja ska skriva där, kan sitta nån minut och bara fundera, haha pucko jag =D Jaja... Vad har hänt idag då? Inte mkt alls =) va och shoppade lite små leksaker åt Nemo, tänkte först köpa värsta häftiga setet med skruvmejsel, hammare, tång & hylsnyckel lr vad det het, men det är typ av nått gummi aktigt med plysch på, så ångrade mig och köpte inte dom åt honom =P Så det blev en sväng till Dollar ist där vi köpte lite mer sandlåde leksaker & en liten lastbil man kunde skruva i och så =) Då blev han super nöjd iaf =D Syster & broder var här en sväng idag med, gick ut och lekte med Nemo ute i sandlådan sen blev det mat =) Och USCH & FY vad det haglade här ute nyss, bläää =S Och åska & blixtra =S Tkr inte om sånt jag é =S nä nu ska ja mysa ner mig i soffan med Nemo medans han ser på hacke hackspett =D Herrå!


Jag & Madde hade så jävla roligt igår när vi skulle hem från jobbet! =D Jag kände att ja inte palla av att cykla hem så bad madde om skjuss =) Och det fick ja såklart, men va fan, inte visste ja att det va ett sånt helvete att få in en cykel i en SAAB 9000 bagage lucka heller, haha gud vad hon & jag kämpade innan vi fick till det med ett spännband =D Påväg hem så slog bagageluckan ner på cykeln hela tiden och det va juh Jesper cykel så Madde bara "Shit, den kommer juh va helt sönder slagen då vi kmr hem" medans hon samtidigt skrattar, och bilarna bakom vågade inte alls hamna nära Madde´s bil eftersom 1/3 av cykeln hängde ut =D haha! Och Jesper undrade vilka idioter det va som körde med bagageluckan öppen på andra sidan vägen och såklart saå var det vi =D Svårt att förklara hur roligt vi hade det kanske =P Men roligt det vare ska ni veta! =P
Hemköp by night! =D



En trött liten Nemo =)


Kommentarer
Postat av: mariellef

Jag får tacka och bocka =)

2009-05-20 @ 20:00:03
URL: http://mariellefy.blogg.se/
Postat av: sandra

på dig lät det som alla var det. och det var 2 av 30 pers.

2009-05-24 @ 19:39:23
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback