Ensamma nätter :(

Ja imorgon åker Jesper till Umeå, han blir borta tills på lördag för då ska vi på middag hos min styvpappa för att han fyllde år förra veckan =) Men tråkigt att va alldeles ensam i 2 nätter juh =( Gillar inte alls att sova själv, nån som vill komma och joina mig i sängen? =D haha! Ja men annars har det varit tok lungt här hemma =) Inget speciellt alls som hänt =P Jobbade kort pass i måndags 07.45-12.00 som då var väldigt skönt men nu har ja inge jobb förens på söndag som då är 15.00-22.15, så man känner sig lite rastlös, visst det är skönt att va ledig nåndag men inte för många juh =P Sen börjar man fundera på vad grannen grillar förnått, fasiken andra gången som det typ luktar grillad katt (inte för att ja vet hur det luktar men ändå), luktar satan gör det iaf! Man håller juh på döööö här =P Spelar ingen roll om man har balkongdörren öppen/stängd, stinker ändå =S Aja.... Få se vad ska ja skriva för nå =) Jo hade utvecklingssamtal med min Chef på hemköp idag som gick mkt bra =) Han tkr jag är duktig och sköter allt som ja ska och är en spontan tjej & ärlig =D Och ja smöra lite och sa att han va den bästa chef ja haft men det är juh även sant så =D Hade varit och köpt en sandlek lastbil, hink, spade, kratta & sandfigurer åt Nemo för nåndag sen, och jag kände att ja kan inte vänta ända tills på söndag innan han får leka med den eftersom han är hos Andreas, så ja ringde Andreas igår och fråga om ja fick ta han nån timme & gå ut och leka med honom och det gick bra =) Och Nemo blev så glad över det, toklekte med sakerna och byggde figurer =D Lill älsklingen min det! Nu ska ja & Jesper snart över till Matti & Bettan en stund  på kaffe =) Ska bli kul! Men hare bra alla, har inte mkt mer att skriva tyvärr =S Tråkigt liv, jag vet =S Herrå!



Nemo, du ska bara veta hur mkt din mamma älskar dig, att du är värd allt
på denna jord för du är den bästa! Jag hade absolut inte kunnat fått en bättre
son än dig, inte en chans! Jag Älskar Dig Nemo Lars Vilhelm Eriksson Hellman <3





I See You! ;)


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hade gärna kommit upp om jag haft pengar..Men tyvär så är man nästan pank :(

2009-05-13 @ 19:11:25
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback