Bloggtorka...

Ja som vanligt har jag haft en bloggtorka, har ingen ork att skriva :P Men nu tar ja mig i kragen och skriver nå rader =) Som dom flesta vet har ja äntligen fått min lilla kattunge Fluff, han blev min i tisdags :D Snacka om en helt underbar liten kisse =) Hur mys go som helst och överaktiv, haha! Men det är så kattungar ska vara ;) Annars har det inte varit nå speciellt dom senaste dagarna, har bara jobbat och annars varit hemma lr varit ute på stan =) Blir jobb nu snart igen, börjar 12.00-18.30 sen blire kalas hos min kusin Felicia som blir 11 år idag :D GRATTIS Flisan! Så det ska bli riktigt roligt där ;) och det sitter juh aldrig fel med tårta och bullar heller, får väll hoppas på att dom inte ätit upp allt så ja blir utan eftersom ja kmr mkt senare =S Men annars i helgen så jobbar ja även imorgon 10.30-18.00, annars så blir det lugna muggar, ledig söndag iaf =D Då ska ja nog gå över till min kära vän Patric och hälsa på för det var evigheter sen sist =S Sen har juh Nemo hamnat i värsta trottsåldern, han är bara grinig och jävlig precis heeeeeela tiden! Man blir juh galen så man nästan ryck håret av sig =S Men han är mitt allt och jag älskar honom av hela mitt hjärta! Dessutom köpte ja en ny mobil i lördags =D En Sony Ericsson T700, en helt underbar mobil =D Den förra telen var inget för mig, va juh mycket onödiga grejjer på den som ja inte har någon nytta va då, men det va juh faktiskt riktigt bra kamera på den, nån som är sugen på en Nokia 6220, 5mp, gps, 1gb minne och sen allt annat som det brukar va på mobiler som internet och bla bla bla, ska iaf sälja den för 1000 kr =) Inte ens 1 år gammal och nu servad =)
 Nä ut och ta en cigg kanske sen mysa med familjen innan man sticker iväg på jobbet =) Herrå!

Fluff & Jag =D


Yes I´m a hard rocker yes I´m


Fluff som ligg och snarka =D


Kan inte tro att Nemo varit såhär liten! =O


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback