Syster, Nemo & Jag

Ja idag så åkte vi 3 till min och syrran´s mormor och morfar =) Skulle klippa morfar för att han var så långhårig, fick 200 kr för det, snällt =) Fixa värsta frillan på morfar med, tuppkamm, haha, snacka om att man skrattade åt det, nog för att den frisyren försvann lika snabbt sen men hann ta ett kort =D Ni ska få se =) Även jag och frida fulade oss på kort =) Man kan ha det bra kul ibland alltså som syskon =D Nemo somnade snyggt i styvmorfars buss påväg hem =) Syrran gjorde värsta tjej frillan på Nemo med, haha =D

Orkar verkligen inte skriva nån lång blogg idag. så detta får duga!


 

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hade ju självklart hört av mej men vi blev så länge hos Patrik och Helena så vi hann inte med att åka någon annanstans, var ju tänkt att hälsa på pappa och Ida med fast det blev ju så sent så det var bara att åka hem..



Men lugn, ska upp igen den 27-29 och vara hos Helena och Patrik så på söndagen kan vi ju svänga förbi er på vägen hem ;) Vad sägs om det habibi ?

2009-03-02 @ 17:44:52
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Men åhh min kommentar försvann, få skriva en ny xD

Självklart hade jag hört av mej om vi hade haft tid att åka till K-fors men blev så länge hos Helena och Patrik iochmed att dom bjöd på mat så vi hann inte ens träffa Ida och pappa..



Men lugn vi ska upp igen den 27-29 och sova hos H&P så vi kan ju säker svänga förbi K-fors på vägen hem på söndagen..Vad sägs om det habibi ;)

2009-03-02 @ 17:47:35
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Men va fan, nu är den ju där :S ..Jajja då få du 3 kommentarer av mej xD

2009-03-02 @ 17:48:02
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback