Duktig =)

Mikaela är så duktig, hon jobbar och står i =) men hemsk pass imorgon :( 10.00-19.15, komma va dyng trött då ja kommer hem och ha ont i ryggen, men men, så äre och ha jobb, inge jobb inge pengar =P Men mina dagar har bestått av jobb, men har iaf en ledig helg, finemang! Men då blire att packa packa & åter packa så det spelar juh ingen roll, man får juh ingen ledighet för det =( men så är livet =) Men äre seriöst ingen som ha nån kattunge? När man inte vill ha nån svärmar det om dom men då man vill ha så POFF så är alla borta, grrrr! Blir elak =P Nä nu ska ja snacka klart med lite folk på msn sen mysa med Jesper =) Herrå!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej. Tror att två av mina kattbebisar är hanar. Dom är båda Röd/vita. Kommer att sälja dom för 300:-, då är dom avvanda & avmaskad. :) Så beror på hur bråttom du har med att köpa katt. Mina e endast 19dar än... Vill du ha mer bilder kan jag alltid maila.

/Veronica

2009-03-21 @ 10:07:25
URL: http://veriz.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback