Toddelo =)

Goddag mina kära blogg läsare ;)

Kan ni inte va urgulliga och skriva en kommentar vilka ni är som läser? Please? =D

Hur som haver, upptäckte även i söndags att ja tappat min kula till septumringen i näsan =( Less ja blev och det var totalt spårlust försvunnen, hade den då ja somnade så måste ha svalt den lr nått, haha! Så då fick ja byta ring till en modell större ut och ja tkr det ser skit konstigt ut för att den är större, är juh så van med den mindre ringen så =P Får köpa en ny då Andreas har öppet, fast man vet juh aldrig då han har öppet, man får hoppas på att han har det nåndag i veckan =) Annars så hände inget speciellt igår, skrev ett sjukt långt blogg inlägg kanske för ovanlighetens skull, men det fanns juh mkt att berätta om hur kul man haft det med Fanny =) Va juh pissväder ute hela förmiddagen igår och en bit in på eftermiddagen, men då det slutade bestämmde vi oss för att gå på frasses och käka, orkade verkligen inte laga mat =P Efter det då gick vi på intersport där Ingo jobbar och snackade lite med honom sen en snabb sväng hem till min mamma och drack en kopp kaffe =) Sen handla lite och mötte Peter som hängde med hem på kaffe =) Sen på kvällen blev det lugna puckar framför tv:en =) Idag så vaknade man av väckaren 07.20, Nemo skulle juh på dagis 08.45 så =) Va upp, fixa lite välling åt grabba och sen ut och ta en cigg =) Sen blev det att fixa iordning sig och traska iväg till Nemo´s dagis =) Men lill plutten var inte alls sugen på att gå till dagiset idag, börja stört böla då vi skulle lämna honom och jag blir alldeles blödig och vill juh bara ta med honom ut igen men ja härdade ut och jag och jesper gick =) Bestämmde oss för att gå ner till stan och cheeka läget och som vanligt blev det backfickan och en sallad där, sååå gott! Sen till järnaffären, köpa lite skruvar och pluggar så vi får upp fläkt jäveln i taket nångång, sen blev det en sväng till möbel och hemkultar, dom har faktiskt riktigt fina & härliga soffer, sängar & saker där =) sen skutta vi iväg till Terra-Cotta, tänkte kolla om Jesper´s paket med data delar han fått av en kompis kommmit men icke , dom kmr klockan 14.00, sen blev det bibblan en sväng och läsa tidningen sen haldling IGEN (tkr man handlar jämt), blir lasagne till middag idag =D Sen hämta vi Nemo på dagiset och gick hem =) Väl hemma så tog Jesper tag i middagsluren för Nemo medans ja gick och storstädade hans rum, fyyyy faaaasiken vad grejjer den grabben har, rensa rensa rensa tyckte jag det enda jag gjorde, men nu är det fint och prydligt och jag blev nöjd över resultatet, tkr det är lite tavlor där inne bara så måste ta och köpa några till honom =) Nu ska vi strax skutta ner till stan och möta upp mamma och gå och köpa nå kläder på Terra-Cotta till min kusin som blir 6 år nästa onsdag =) Åså får Jesper sitt efterlängtade paket med =D Blev ett ganska långt inlägg detta =D KUL! Hare bra alla!

Löööööve to this people ---> Jesper, Nemo, Elionor & Fanny =D

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Är väl först och skriver att jag läser din blogg men det vet du ju redan ;)

Kanske är lite dålig på att lämna avtryck dock men ska se om jag lyckas få ändring på det;)

2009-06-16 @ 16:41:52
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag säljer ett par snygga mocha stövlar i strl 39, mer info och bilder finns på bloggen! :D

2009-06-16 @ 19:31:22
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: fanny

AND I LOVE YOU TOOO BABY!!!!!!!!!! jag älskar din blogg.. hihihi ;)

2009-06-18 @ 18:18:27
URL: http://izzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback