Ny dag nya tag =)

09.55

Ja Nemo mår bättre och bättre iaf =) har börja tuggat riktigt bra nu och säger inte ont hela tiden och det känns juh jätte skönt =) Och det gick bra att lämna honom på dagiset inget grin lr ångest för han utan han följde med Maj-Lis in med ett leénde på läpparna och vinkade oss adjö, lill plutten våran =D Men mej äre synd om nu, har fått en finne på vänster sida av hakan som är alldeles röd och inte klämmduglig =( Hatar verkligen finnar och jag som inte brukar få såna finnar längre heller =( Men hellre att ja fick den denna vecka än nästa då det är stadsfesten =D Förra året hade jag juh oturen att få en mitt mellan ögonbrynen då det var stadsfesten =( Det va hemskt så då blev ja galen och klippte lugg och täckte över den så =D haha! Ja hatar finnar! =P För att göra mig lite lycklig idag så ska ja iväg och köpa ett par klackskor som jag ska ha till stadsfesten =D Ett par enkla svarta och så fina =) Så lite glad är jag idag ändå =D Jobbar idag med, 15.00-19.15 så ett underbart pass måste ja säga =D Tjoho! Får man se i kassan när studenterna åker runt i sina lastbilar utanför =) Nu är dom stora och dax för jobb =D haha! Nää nu ska ja skutta vidare till soffan och pussas lite med Jesper!


Tjoflöjt!

22.54

Tänkte uppdatera litegranna igen då =) Skulle juh börja jobba 15.00 som jag sa men blev inte så utan blev utringd och fick börja jobba 12.15 ist =) Men det gick juh bra =) Och mera pengar blir det juh! =D Men jag hann köpa mina klackskor iaf och jag är så nöjd med dom =D Tjoho! Jobbade till 19.15 sen så mötte Jesper & Nemo mig utanför hemköp =) Och när vi precis var påväg att promenera så kom Andreas så då fick vi åka med honom hem, väldigt snällt! Sen så hare bara avrit mys och slö tid här hemma =) Fixa lite med löshåret iaf, är juh bara några centimeter längre än mitt, typ 5 cm men det är juh något iaf =D Fin fint till stadsfesten =D Nä nu ska ja krypa ner i soffan igen men först en cigg kom jag på, va längesedan =D haha! Godnatt gott folk!


Tjoflöjt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback