Saknar!

Nemo åkte till Andreas för 1 timme sedan och jag saknar honom redan grymmt mkt! Min lilla älskling!

Haft en bra dag iaf =) Jobba 10.00-16.00 sen så åkte vi till Ramvik på kalas, Madde´s & Jerker´s son Isak fyller 2 år så =) Blev bjudna på mat, tacogratäng, mums! Sen blev det tårta och kakor, men blev inte mkt ätanade av tårtan då det va så god tacogratäng så jag var juh så proppmätt =D haha! Isak fick pussel av oss, på såna där klossar så man kan göra 8 olika bilder på pusslet, men det var roligare att bygga torn av det, haha =D Nemo va super glad och super nöjd där, trivdes med barnen och allt =) Får se nästa gång man hälsar på där =) Lr så kanske dom kmr över på en middag eller fika =) vem vet! Nu tänkte jag lägga mig i soffan och slappa en stund, har juh min efterlängtade lediga dag imorgon! Woho! Sen blire jobb från Ons-lör sen ledig sön-mån =D På söndag fyller jag år föresten =) Tjoho! hela 24 år, börjar bli gammal, haha =D

Bilder från kalaset!


Kommentarer
Postat av: Liie

haha jag har inte riktigt nån koll på det, har funderat på att sätta mig och skriva ner lite så man får nån slags överblick men det blir aldrig av :p får se efter semestern om jag börjar sälja eller inte.

2009-07-08 @ 00:07:51
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag med. Men ska man då behöva ringa eller gå till stationen varje dag? Plus att jag tycker att jag känner mig så "töntig" som anmäler något nån skrivit till mig på internet. Vet inte varför men

2009-07-10 @ 22:47:03
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe, jaså? =)

2009-07-11 @ 14:12:09
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback