Sliten...

Ja idag är man smått sliten, ingen bra natt inatt alltså :( Nemo vakna 01.45 och vägrade somna om utan låg bara och skrek i sängen, man höll på att bli vansinnig, är man sjuk vill man sova men icke. Han måste haft en marddrömm eller nått, han och Jesper gick och la sig i soffan och somnade där medans jag låg kvar i sängen, men jag vaknade typ 30 gånger och det var grymmt jobbigt så idag är man dyng slut :( Blääää! Nemo åkte nyss till Andreas med, ska vara där tills på onsdag, blir nog bra det :) Får man sova lite själv och utnyttja dom 3 sista semesterdagarna med Jesper som han har kvar... Min älskling! Tro vad dagen har att erbjuda då, vet inte än iallafall, hoppas det är nått bra, behöver det efter nattens omständigheter. Nu tror jag att jag ska gå och piffa till mig lite så jag ser lite levande ut, ser ut som en halv död grobian, mindre snyggt då :P

Vad har hänt 2008?

Januari

Jag och Jesper blir sambos & Nova föds

Februari
Jag & Jesper förlovar oss, Jesper blir
anställd på Såthes Snickeri

Mars
Johannes omkommer i en bilolycka

April
Jag & Jesper firar 1 år tillsammans, Emil
blir 2 år

Maj
Micke fyller år

Juni
Syrran tar studenten

Juli
Jag & Jesper fyller år, vi far på semester
till Lycksele med Micke & Syrran

Augusti
Emil Bylund omkommer i en bilolycka

September
Nemo blir 2 år, min bästa vän fyller år,
 jag piercar mig i läppen

Oktober
Vi avlivar våran katt Puff

November
3 år av saknad efter Maya Stenmark

December
Julia föds och vi hälsar på min bästa vän i
ett par dagar nere i Sundsvall.

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Men lilla Mikaela, Emil fyller år i April inte Maj.. xD

2009-01-04 @ 17:01:07
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: ElliCaramelli

Men lilla Mikaela, Emil fyller år i April inte Maj xD

2009-01-04 @ 17:02:48
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: ElliCaramelli

OJ, det blev två -hahaha-

2009-01-04 @ 17:03:20
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback