Maria & Jag <3

Har funnit en ny vän med namnet Maria och jag bara avundas hon, en helt underbar tjej och vi är precis likadana :) Vi var ut i fredags och har några bilder jag ska lägga upp :) Man tackar Peter så mkt som gjorde att hon och jag träffades och började umgås :) Maria gumman :)

Det är Cicci som tagit korten :) Hon som lutar sig mot mig på bilden :) Underbar människa :)


Jag & min Maria, Lägg till hur brun hon är, jag ser fan ut som en likmask xD


Typiskt Fritte & Jimmy med deras posér, haha!



Imorgon då?

Imorgon blir det en lugn dag, ska träffa Roland tro ja det var sagt som :) Var ett tag sen nu så det ska bli kul faktiskt :) Jobbar kväll tis-ons :) Va jag vet nu, Petra lär väll ringa så fort det är nå mer :) Och sen jag skrev sist så är det väll ganska bra än iallafall, less på endel apstjärtar men man får stå ut så är det bara helt enkelt :P Ikväll ska man se på trollkarlens hemligheter på 5:an, guuud vad intressant det komma vara, då dom avslöjar hemligheterna :) Längtar! Idag for Nemo till Andreas, han blir där tills på tisdag, sen är det Andreas helg med :) Bio blir det i helgen, det vet jag! Med go gumman Maria & Mikey :) Längesedan man var på bio så :) Nemo var därimot på bio idag med styvfarsan, Pia & Felice, satt så snällt men somnade efter halva filmen sa styvfarsan, haha! Go plutten! Blir kaffe hos Maria imorgon kväll med :) Näää nu blir det en rök och sen glo lite på tv och vänta på att tvättmaskinen blir klar så man får hänga upp tvätten :) Herrå!

Imorgon blir det ner plockning av julgardiner och ljusstakar och allt, usch, julen är redan över :´(


Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Jämfört med Maria är du lite små blev, men jämfört med mej så är du en neger xD

Så om du är en likmask brevid maria vad är då inte jag -hahaha-

2009-01-13 @ 12:43:21
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Sandra

Japp, snart dop för lill-gumman. Inbjudning dimper snart ner i din brevlåda :-D Den 7/2 är det iaf.



Allt bra med er? Kram kram

2009-01-13 @ 14:20:22
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback