Men varför orkar ja inte?

Men varför orkar jag aldrig skriva blogg, man ser på alla andras bloggar så skrivs det hundra inlägg varje dag, hur orkar ni?! Skriv inlägg åt mig varje dag, tack?

Hur som helst, varit en helt okej dag, fick sovmorgon imorse, Jesper gick med Nemo på dagiset och det va så sköööönt! Klev upp strax efter 10 och fixade till mig, pratade lite med Maria och vi bestämde oss för att mötas på stan och titta runt lite! Varför hittar man saker man vill ha då man INTE har nå PENGAR! Gahhh! Hatar att inte ha nå pengar alltså! Suck! Men sen bar det iväg hem till oss, drack kaffe och åt munkar och wienerbröd, Maria som bjöd på gó brödet =) Tack gumman!

Sen så har ja tagit 2 promenader i skogen med Maria och hennes 3 hundar idag, snacka om skönt! Hallelulja! Ibland måste man fan röra på dö fläsket och idag lyckades jag =)

Sitt och väntar på att maten ska bli klar nångång, sen middag idag kanske men what ever, blir kyckling & ris iaf =) Gott! Synd att kyckling tar så lång tid att laga =P Blää! Nä nu ska ja gå och titta tlll maten =)

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback