Lördag, Lördag, Lördag!

Ja imorgon är det lördag, fy fan vad nice! Längtar så jävulst =) Sitt med blekning i håret nu, ska göra röda slingor och då måste ja bleka lite slingor först annars syns det juh inte, haha! Hoppas det blir nice annars blir jag galen! Måste juh va fin tills imorgon, måste måste måste! Dör om det blir fel =( Önska mig lycka till!

Annars idag så har ja varit och toppat mig och Nemo klippt sig =) Åså har ja jobbat mellan 16.00-20.15, skönt pass! Ska snart ta och städa toan nu efter att ja färgat klart då förstås =) Måste va fint här hemma tills imorrn! Nä nu ska ja vänta på att få skölja ut blekningen! Syns imorgon mina vänner!


Kram Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback