Just det

Du lever bara en gång, lev livet, gör det du vill göra för livet är förkort för att kasta bort på drömmar! LEV I DINA DRÖMMAR! Älska dina fiender och skratta bort det! Lev för stunden för du vet aldrig när du tar ditt sista andetag.



Nu väntar man på att få gå iväg till jobbet, börjar 19.15. Jesper har dragit iväg till backen för att åka lite slalom med Jokk, blir säkert super kul för honom =D Åhhh! Imorrn får ja pengar, då ska jag köpa nytt smink på Anybody sen ska ja hitta nå snyggt jag kan ha på mig på Terra-Cotta tills på lördag, åhh gud vad jag längtar tills på lördag, tjoho! Ska väll även fråga här på bloggen om nån vill komma på party party nu på lördag hos mig? Jaja, what ever, nu ska ja gå oc kamma håret och snygga till fejjan lite. Syns kanske på affären =) Puss Puss, Herrå!



Kommentarer
Postat av: Zabine

Du är utmanad i min blogg :)

2009-02-25 @ 01:23:26
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback