Snart 3 år!

Jag kan inte fatta, vart har tiden tagit vägen? Hur kan allt gått så himmla fort? Nemo blir 3 år om mindre än 1 månad, tyckte nyss han låg och sprattlade runt i magen, att han nyss va nyfödd och man satt och sniffade in bäbis doften från han! Men jag har inte slutat att sniffa han på huvudet nu heller, det bästa jag vet är när han sitter som en ängel i mitt knä och jag stryker honom över pannan berättar hur mkt jag älskar honom och sniffar han i hårbotten, så himmla mysigt! Då brukar han oftast vända sig om ge en stoooooor kram och säga att han älskar mig med, snacka om att man blir rörd då, min underbara lilla son! Jag älskar honom mest av allt! Min lilla bäbis som jag säger fast han snart är 3 år, men har lärt mig att inte säga det i närheten av Nemo, han är juh en stor pojke nu och det är juh de jag måsta säga till honom då, men i smyg är han min bäbis ;) 060905 kom du till världen, mamma´s bästa dag i hela hennes liv!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså? Men varför inte skreve en kommentar eller så då? =) haha då länkar jag till dig nu på en gång! =) kram kram

2009-08-10 @ 19:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback