hej hej

Ja nu blir det sundsvall nästa snart, ska till min kusin som bor där, hennes son Elvis fyllde 1 år i förrgår och vi kunde inte komma dit förens idag för att både jag & mamma jobbade =P Så vid 10 tiden åker mamma, jag, Nemo & Jesper =) Ska bli så kul och få träffa dom igen =) Sen jobbar jag imorgon 10.30-18.00 sen är man ledig till veckan för då ska vi åka till Lycksele =D Gud vad kul! Blir jag, Nemo, Jesper, Micke, Pia & Felice =) Blir där från mån-fre =) Så nu hoppas man på väder där uppe =) Nehh nu ska ja ta och fixa mig lite innan vi ska åka, ska först få skjuss av Jesper´s pappa till väja för att låna volvon av Micke =) Lät avancerat det dära, men har man ingen bil så måste man! ;) Hejdå! :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback