<3

Jag älskar min underbara karl & son <3 Ni är så fantatstiska! <3

Imorgon drar man till lycksele, längtar! Men först jobb idag 10.30-18.00 sen hem och packa en massa ;) Tjohej! Nä gud vad trött  jag är, måste gå och fixa till mig lite nu med ;) Herrå!


Gud, jag hatar och packa, känns som att ja kommer att glömma nått som behövs =P Nu ska vi se här vad det är...

-Strumpor åt oss alla
-Trosor, kallingar
-2 skjortor, 3 tröjor & ett par shorts åt Jesper
-Säkert 15 tröjor, 6 par byxor/shorts åt Nemo
-2 klänningar och 3 längre linnen & leggings åt mig
-Bad kläder & handdukar
-Mini dvd & filmer


Sen saker som måste packas imorgon


-Schampo, balsam & duschtvål
-Smink
-Blöjor
-Hårspray, hårborste & hårnålar
-Locktång
-Rakhyvel


Tror det ska vara allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback